Selecteer een onderwerp
Algemeen
- Waar vind ik mijn ICS-klantnummer?
- Wat moet ik doen als mijn bankrekeningnummer wijzigt?
- Wat moet ik doen als de adresgegevens van mijn bedrijf zijn gewijzigd?
- Wat moet ik als Card-houder doen als mijn persoonlijke (adres)gegevens wijzigen?
- Wat moet ik doen met de zakelijke creditcard van mijn medewerker als deze uit dienst gaat?
- Wat moet ik doen bij verlies of diefstal van mijn creditcard?
- Wat moet ik doen als mijn creditcard is beschadigd?
- Hoe kan ik mijn creditcard blokkeren?
- Hoe kan ik mijn zakelijke creditcard opzeggen?
Waar kan ik een klacht indienen?
Wat moet ik doen als mijn bankrekeningnummer wijzigt?
U kunt uw nieuwe bankrekeningnummer doorgeven via het formulier Bankrekeningnummer wijzigen bedrijfsrekening.
Wat moet ik doen als de adresgegevens van mijn bedrijf zijn gewijzigd?
Uw adresgegevens wijzigt u door het formulier Adreswijziging bedrijf in te vullen en te versturen.
Wat moet ik als Card-houder doen als mijn persoonlijke (adres)gegevens wijzigen?
U kunt uw nieuwe adresgegevens doorgeven via het formulier Adreswijziging Card-houder.
Wat moet ik doen met de zakelijke creditcard van mijn medewerker als deze uit dienst gaat?
Uw medewerker moet de creditcard bij u inleveren. U kunt dit melden via het formulier Beëindigen zakelijke Card(s).
Wat moet ik doen bij verlies of diefstal van mijn creditcard?
Bel zo snel mogelijk naar de afdeling Verlies & Diefstal: +31 (0)20 - 6 600 611 (dag en nacht bereikbaar). Uw creditcard wordt dan onmiddellijk geblokkeerd. Doe ook aangifte bij de politie. Meer informatie vindt u in de Algemene Voorwaarden van uw creditcard.
Wat moet ik doen als mijn creditcard is beschadigd?
U kunt contact opnemen met de Business Card Servicedesk op telefoonnummer: +31 (0) 20 - 6 600 677.
Hoe kan ik mijn creditcard blokkeren?
U kunt contact opnemen met de Business Card Servicedesk op telefoonnummer: +31 (0) 20 - 6 600 677.
Hoe kan ik mijn zakelijke creditcard opzeggen?
U kunt gebruikmaken van het formulier Beëindigen zakelijke Card(s). De creditcard kan door de contactpersoon van het bedrijf en de Card-houder zelf worden opgezegd. Zeg de creditcard minimaal twee maanden voor de vervaldatum op de Card op. Zegt u later op dan de aangegeven termijn, dan brengen wij de jaarlijkse bijdrage in rekening. Hierover ontvangt u geen restitutie.
Waar kan ik een klacht indienen?
ICS vindt kwaliteit belangrijk en doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over onze dienstverlening, dan zoekt ICS samen met u naar een oplossing. U kunt uw opmerkingen schriftelijk, telefonisch of per e-mail doorgeven via de ICS Servicedesk. U vindt de contactgegevens bij 'Contact' onderaan deze pagina.
Als dit contact of de geboden oplossing niet aan uw verwachting voldoet, dan kunt u uw klacht indienen bij de Directie van ICS. Hoe meer achtergrondinformatie u geeft, des te beter wij uw situatie kunnen beoordelen. U kunt uw klacht sturen naar:
of per post naar:
International Card Services BV T.a.v. het Directiesecretariaat Antwoordnummer 242 1100 VB Diemen