Selecteer een onderwerp
Betalen en pincode
- Hoe kan ik het saldo van mijn zakelijke creditcard(s) bekijken?
- Kan ik mijn creditcard koppelen aan een willekeurige bankrekening?
- Wat is het IBAN (bankrekeningnummer) van ICS?
- Wanneer moet ik het openstaande saldo terugbetalen?
- Hoe kan ik een transactie annuleren?
- Hoe kan ik een transactie betwisten?
- Waarom wordt mijn transactie geweigerd?
- Kan ik contant geld opnemen met mijn zakelijke creditcard?
- Wat is de limiet van geldopnames bij de geldautomaat?
- Waar vind ik mijn Card-nummer?
- Kan ik mijn eigen pincode kiezen?
- Hoe kan ik mijn pincode wijzigen?
- Wat moet ik doen als ik mijn pincode ben vergeten?
Hoe kan ik het saldo van mijn zakelijke creditcard(s) bekijken?
Als u Mijn ICS Business activeert kunt u uw rekeningoverzicht online bekijken en ziet u uw actuele informatie. U ontvangt dan geen rekeningoverzichten per post meer. Maakt u geen gebruik van Mijn ICS Business, dan ontvangt u standaard elke maand een rekeningoverzicht van ICS per post.
Kan ik mijn creditcard koppelen aan een willekeurige bankrekening?
De zakelijke creditcards van TRAV zijn zogenaamde rekeningonafhankelijke Cards. Deze Cards zijn te koppelen aan elke willekeurige zakelijke betaalrekening van TRAV.
Wanneer moet ik het openstaande saldo terugbetalen?
Heeft u voor zelfbetaling gekozen, dan dient u uw uitgaven uiterlijk 21 dagen na de maandafsluiting* zelf te betalen. Heeft u voor automatische incasso gekozen, dan incasseren wij zes dagen na de maandafsluiting* automatisch van uw opgegeven rekening.
*De maandafsluiting is de dag waarop ICS de rekening over de afgelopen maand opmaakt. De dag waarop dit maandelijks gebeurt heeft u zelf gekozen tijdens de aanvraag. Mocht u deze vergeten zijn dan kunt u contact opnemen met de Business desk en service.
Hoe kan ik een transactie annuleren?
ICS is niet in staat een transactie voor u te annuleren. Neem contact op met het bedrijf waar u de transactie heeft gedaan. Vraag hen om de transactie te stoppen of het bedrag aan u terug te storten. Lukt dit niet, of krijgt u geen medewerking van het bedrijf? Dan kunt u de betaling betwisten door het formulier Verklaring betwiste transactie te downloaden, in te vullen en op te sturen aan ICS. Hiermee tekent u bezwaar aan als u een onbekende transactie op uw rekeningoverzicht ontdekt.
Hoe kan ik een transactie betwisten?
Download het formulier Verklaring betwiste transactie, vul dit in en stuur het op aan ICS. Hiermee tekent u bezwaar aan als u een onbekende transactie op uw rekeningoverzicht ontdekt.
Waarom wordt mijn transactie geweigerd?
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom uw transactie wordt geweigerd. Neem hiervoor contact op met de Business Card Servicedesk op telefoonnummer: +31 (0) 20 - 6 600 677.
Kan ik contant geld opnemen met mijn zakelijke creditcard?
U kunt geld opnemen met uw Mastercard bij banken en/of geldautomaten waar een Mastercard logo zichtbaar is. Met uw zakelijke Visa World Card kunt u terecht bij banken en / of geldautomaten waar een Visa logo zichtbaar is. Bent u startende ondernemer en heeft u een Card met een bedrijfslimiet van 500 euro? Dan kunt u geen geldopnames doen bij de geldautomaat.
Wat is de limiet van geldopnames bij de geldautomaat?
U kunt met de zakelijke Card van ICS standaard € 3.000,- per dag opnemen. Het kan zijn dat uw bedrijf een andere limiet heeft afgesproken. Informeer hiernaar bij uw contactpersoon.
Waar vind ik mijn Card-nummer?
Uw Card-nummer staat op de voorkant van uw creditcard. Het nummer bestaat uit 16 cijfers.
Kan ik mijn eigen pincode kiezen?
Ja, na uw aanvraag ontvangt u een brief met uitleg over het kiezen van uw pincode.
Hoe kan ik mijn pincode wijzigen?
U kunt uw pincode niet wijzigen. U moet hiervoor een nieuwe Card aanvragen.
Stel hier uw vraag
Staat uw vraag niet bij de veel gestelde vragen, stel dan hier uw vraag en krijg binnen 3 werkdagen antwoord van een ICS-medewerker.