wait

Selecteer een onderwerp

Op welke manier kan ik het openstaande saldo op mijn zakelijke creditcard terugbetalen?

Er zijn twee manieren om het openstaande saldo op uw zakelijke creditcard terug te betalen. Dat kan via automatische incasso of door zelf te betalen. Bij de aanvraag van uw zakelijke creditcard kiest u hoe u wilt terugbetalen.

Wilt u zeker weten dat u op tijd betaalt, zonder dat u iets hoeft te doen? Kies dan voor automatische incasso. Dan schrijven we het openstaande bedrag van uw zakelijke bankrekening af. Dit gebeurt maandelijks, vijf tot zeven werkdagen nadat uw nieuwe rekeningoverzicht online staat.

Zelf betalen doet u makkelijk in de ICS Business App of Mijn ICS Business. In de app logt u in en klikt u op het plusje rechts bovenaan. In Mijn ICS Business klikt u op de knop Rekening betalen. We sturen u naar de beveiligde omgeving van uw bank en u rondt de betaling af met iDEAL. Liever internetbankieren? Volg dan de instructies op uw rekeningoverzicht.

Hoe kan ik het saldo van mijn zakelijke creditcard(s) bekijken?

Als u Mijn ICS Business activeert kunt u uw rekeningoverzicht online bekijken en ziet u uw actuele informatie. U ontvangt dan geen rekeningoverzichten per post meer. Maakt u geen gebruik van Mijn ICS Business, dan ontvangt u standaard elke maand een rekeningoverzicht van ICS per post.

Kan ik mijn creditcard koppelen aan een willekeurige bankrekening?

De zakelijke creditcards van TRAV zijn zogenaamde bankonafhankelijke Cards. Deze Cards zijn te koppelen aan elke willekeurige zakelijke betaalrekening van TRAV.

Wat is het IBAN (bankrekeningnummer) van ICS?

NL75 ABNA 0844 9970 56

Wanneer moet ik het openstaande saldo terugbetalen?

Heeft u voor zelfbetaling gekozen, dan dient u uw uitgaven uiterlijk 21 dagen na de maandafsluiting* zelf te betalen. Heeft u voor automatische incasso gekozen, dan incasseren wij zes dagen na de maandafsluiting* automatisch van uw opgegeven rekening.

*De maandafsluiting is de dag waarop ICS de rekening over de afgelopen maand opmaakt. De dag waarop dit maandelijks gebeurt heeft u zelf gekozen tijdens de aanvraag. Mocht u deze vergeten zijn dan kunt u contact opnemen met de Business desk en service.

Hoe kan ik een transactie annuleren?

ICS is niet in staat een transactie voor u te annuleren. Neem contact op met het bedrijf waar u de transactie heeft gedaan. Vraag hen om de transactie te stoppen of het bedrag aan u terug te storten. Lukt dit niet, of krijgt u geen medewerking van het bedrijf? Dan kunt u de betaling betwisten door het formulier Verklaring betwiste transactie te downloaden, in te vullen en op te sturen aan ICS. Hiermee tekent u bezwaar aan als u een onbekende transactie op uw rekeningoverzicht ontdekt.

Hoe kan ik een transactie betwisten?

Download het formulier Verklaring betwiste transactie, vul dit in en stuur het op aan ICS. Hiermee tekent u bezwaar aan als u een onbekende transactie op uw rekeningoverzicht ontdekt.

Waarom wordt mijn transactie geweigerd?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom uw transactie wordt geweigerd. Neem hiervoor contact op met de Business Card Servicedesk op telefoonnummer: +31 (0) 20 - 6 600 677.

Kan ik contant geld opnemen met mijn zakelijke creditcard?

U kunt geld opnemen met uw Mastercard bij banken en/of geldautomaten waar een Mastercard logo zichtbaar is. Met uw zakelijke Visa World Card kunt u terecht bij banken en / of geldautomaten waar een Visa logo zichtbaar is. Bent u startende ondernemer en heeft u een Card met een bedrijfslimiet van 500 euro? Dan kunt u geen geldopnames doen bij de geldautomaat.

Wat is de limiet van geldopnames bij de geldautomaat?

U kunt met de zakelijke Card van ICS standaard € 3.000,- per dag opnemen. Het kan zijn dat uw bedrijf een andere limiet heeft afgesproken. Informeer hiernaar bij uw contactpersoon.

Waar vind ik mijn Card-nummer?

Uw Card-nummer staat op de voorkant van uw creditcard. Het nummer bestaat uit 16 cijfers.

Hoe snel wordt mijn betaling aan ICS verwerkt?

De snelste manier om aan ICS te betalen is in de ICS Business App of Mijn ICS Business. Deze betaling via iDEAL wordt meestal direct verwerkt. Alleen tussen 22.30 en 3.00 uur duurt dit wat langer. Betalingen die u dan doet, worden na 3.00 uur bijgeschreven. 

Heeft u het bedrag via internetbankieren overgemaakt? Dan duurt het een tot twee werkdagen voordat uw betaling is verwerkt. Ook een automatische incasso duurt ongeveer twee werkdagen om te verwerken. 

Kan ik mijn eigen pincode kiezen?

Ja, na uw aanvraag ontvangt u een brief met uitleg over het kiezen van uw pincode.

Hoe kan ik mijn pincode wijzigen?

U kunt uw pincode niet wijzigen. U moet hiervoor een nieuwe Card aanvragen.

Wat moet ik doen als ik mijn pincode ben vergeten?

U kunt een kopie van uw pincode per post ontvangen. U kunt deze kopie aanvragen bij de Business Card Servicedesk op telefoonnummer: +31 (0) 20 - 6 600 677.