wait

Selecteer een onderwerp

Wat is Mijn ICS Business?

Mijn ICS Business is onze online service voor contactpersonen van een bedrijf en individuele Card-houders. Het is mogelijk om via Mijn ICS Business individueel of per medewerker transacties in te zien en rekeningoverzichten online te bekijken en te downloaden en transactiegegevens te exporteren naar uw administratie.

Hoe kan ik Mijn ICS Business activeren?

U kunt Mijn ICS Business activeren als Card-houder of als contactpersoon. Ga naar Mijn ICS Business en maak uw keuze. Houd uw Card-gegevens bij de hand.

Wie kan Mijn ICS Business activeren?

Iedere individuele Card-houder en contactpersoon van een bedrijf, die een rekeningoverzicht per post ontvangt, kan Mijn ICS Business activeren.

Zijn er kosten verbonden aan Mijn ICS Business?

Nee, aan het gebruik van Mijn ICS Business zijn geen kosten verbonden.

Ontvang ik nog een rekeningoverzicht per post wanneer ik Mijn ICS Business heb geactiveerd?

Nee, na het activeren van Mijn ICS Business ontvangt u niet langer rekeningoverzichten per post. U ontvangt maandelijks een e-mail van ICS wanneer u uw nieuwe rekeningoverzicht online kunt bekijken. U kunt in Mijn ICS Business uw rekeningoverzicht downloaden en printen.

Wat moet ik doen als ik mijn inloggegevens kwijt ben?

Vraag via Mijn ICS Business nieuwe inloggegevens aan.

Hoe werkt geld storten via Mijn ICS Business?

Log in en klik op de knop Bijstorten. Kies het bedrag dat u wilt bijstorten en uw bank. We sturen u naar de beveiligde omgeving van uw bank en u rondt de betaling af met iDEAL.

Staat er nog een rekening open? Klik dan op de knop Rekening betalen. Het bedrag van uw laatste rekening staat alvast ingevuld. U kunt ook een extra bedrag storten om de bestedingsruimte van uw bedrijf te verhogen.