wait

Selecteer een onderwerp

Hoe werkt de Internetgarantie?

Veilig online winkelen, begint met onze Internetgarantie. Als blijkt dat er fraude is gepleegd met uw creditcard, krijgt u uw geld terug. Als iemand anders de gegevens van uw creditcard misbruikt, loopt u dus geen enkel risico. Het blijft wel verstandig uw creditcard alleen te gebruiken op websites die u vertrouwt.

Bekijk de Algemene Voorwaarden

.

Hoe werkt de Aflevergarantie?

Het kan voorkomen dat een artikel dat u via internet heeft gekocht niet wordt afgeleverd. In dat geval draaien wij de betaling terug en hoeft u helemaal niets te betalen. Een zorg minder als u op internet winkelt.

Bekijk de Algemene Voorwaarden

Hoe werkt de Aankoopverzekering?

Vrijwel alle producten die u betaalt met uw creditcard zijn vanaf de dag van aankoop 180 dagen verzekerd tegen verlies, diefstal en beschadiging*.

Bekijk de Algemene Voorwaarden

Hoe dien ik een claim in op mijn verzekering?

U kunt hiervoor direct contact opnemen met de verzekeraar Chubb European Group SE, op telefoonnummer 0800 225 5223. U wordt dan direct geholpen bij het declareren van uw onkosten of schade.

Hoe werkt de Bagagevertragingsverzekering?

Wanneer u te maken heeft met een vertraging van de aankomst van uw bagage dan heeft u mogelijk recht op een vergoeding.

  • Maximale vergoeding bij aflevering van de bagage binnen 4 tot 48 uur na aankomst: € 140,- .*
  • Maximale additionele vergoeding bij aflevering van de bagage later dan 48 uur na aankomst: € 410,-.*

Bekijk de Algemene Voorwaarden

Hoe werkt de gratis Vluchtvertragingsverzekering?

Bij vertragingen van meer dan 4 uur tijdens uw zakenreis heeft u recht op een vergoeding van maximaal € 140,- voor het kopen van maaltijden, verfrissingen en andere onkosten.*

Bekijk de Algemene Voorwaarden