wait

ICS Business app

Ik ontvang verificatiecodes, maar heb de app niet geïnstalleerd

Neem alstublieft zo spoedig mogelijk contact op met de Business Card Servicedesk op telefoonnummer +31 (0)20 - 6 600 666.

Wat gebeurt er als ik mijn Card ook aan een ander apparaat koppel?

Uw Card wordt dan automatisch ontkoppeld van het eerste apparaat. U kunt de app dus niet meer op het eerste apparaat gebruiken.

Waarom moet ik de vingerafdrukken of gezichtsherkenning van anderen verwijderen?

Als u vingerafdrukken of gezichtsherkenning van andere personen op uw apparaat heeft staan, kunnen zij bij uw creditcardgegevens. Deze personen kunnen ook online betalingen goedkeuren. Om dit te voorkomen, zorgt u ervoor dat u de enige bent waarvan biometrische gegevens op het apparaat staan. Dit doet u via de instellingen van uw mobiele telefoon.

Is inloggen met gezichtsherkenning of vingerafdruk veilig?

Biometrie net zo veilig als het gebruiken van een toegangscode. U kunt biometrie alleen aanzetten als u ook de toegangscode van uw ICS Business App heeft. Het is wel belangrijk, dat wanneer u biometrie aanzet, er geen andere mensen toegang hebben tot uw apparaat met een vingerafdruk of gezichtsherkenning.

Hoe weet ik of de laatste versie van de app heb?

De meeste apparaten hebben automatische app-updates aanstaan. Dit betekent dat er mogelijk al een nieuwe versie van de app op uw mobiele telefoon is geïnstalleerd. Wilt u dit zeker weten? Open de app en ga naar 'Instellingen'. Hier ziet u de versie die u gebruikt.

Hoe kan ik mijn Card activeren?

Na inloggen ziet u bovenin de app de tekst 'Activeer uw Card voor gebruik'. Deze optie ziet u alleen als uw Card nog niet geactiveerd is. U kunt uw Card op dezelfde manier ook activeren in 'Mijn ICS Business'. Of doe een betaling met uw Card en uw pincode.